terapi, avstämningsmöten och fräsch hygien.


en ny vecka - vilket betyder att det är dbt imorgon. jag har inte petat på veckoschemat ens. orkar inte känna efter och sedan kryssa i de små rutorna. men jo, ändå gör jag så gott jag kan. 

förra veckan hade jag läkarsamtal (tillsammans med försäkringskassan) och det visar sig att jag inte kan påbörja någon som helst arbetslivsinriktad aktivitet. vet inte vad jag ska känna - är jag helt jävla oduglig eller tar de mig faktiskt på allvar? men den 25 november är det dags för ett likadant samtal igen, plus att min psykolog ska vara med, får se. orkar inte tänka på sådana tråkiga jävla ångestmöten. 

jag ska tvätta idag och så tänker jag att jag ska ta tag i den lilla disken som finns. den förökar sig alldeles för fort annars. sedan en liten fräsch dusch. ni vet psykiskt sjuka och hygien. mehe.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Hygien? Ordet låter bekant, får nog googla det :p

Det andra, jag skulle nog känna en lättnad för jag själv vet att jag inte skulle klara någon form av aktivitet - tycker att DBT räcker för tillfället

~puss~

Svar: ja, jösses. dbt känns som ett heltidsjobb. :/
Jackie

2014-10-20 @ 11:30:03
URL: http://missmanic.se
Postat av: Erajka

Ska själv börja i dbt nästa vecka..Har det hjälpt dig något?

2014-10-22 @ 11:58:38
URL: http://www.finest.se/Erajka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0