fota medans det är gratis, my friends.


helg, igen. måendet far åt alla håll. men jag jobbar hårt för att stå med båda fötterna på marken. men vill så gärna sväva - en stund - litegrann. men ska inte. mycket runtomkring mig som makes no sense. jag hänger inte med - då jag mestadels håller mig inom mitt hems trygga väggar. ifrågasatt och ibland ringer och plingar telefonen non-stop. 

det var psykologen i staden vid havet igår. på bussen dit satt det två tonåringar, tvärs över gången, som pekade, flinade och fotade min sönderskurna arm. jag vågade inte göra ett dugg. jag är bäst på att bara ta emot slagen. men vad kan det tänkas göra om hundra år.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Så fruktansvärt! Jag förstår verkligen inte. Kan inte förstå!
Synd att du inte var stark nog att säga till dom om saken.
Men tyvärr blir man helt passiv i såna lägen.

Kärlek ♥

Svar: ja. jag förstår inte det "roliga" i det hela. och som smått börjat exponera armen offentligt - inför sommaren. och bussen är en bra plats. men tjaaa... bara att sträcka på sig och fortsätta. jag har faktiskt inget att skämmas över.

<3 <3
Jackie

2014-05-10 @ 10:24:30
URL: http://missmanic.se
Postat av: MissManic

Mycket bra tänkt!! Vi har samma rätt som alla andra att gå i linne och tröjor med kort ärm.
Stå på dig, sträck på dig!!
Love you!

2014-05-10 @ 13:42:42
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lo

Fruktansvärt hur vissa människor beter sig!
Du har verkligen inget att skämmas för, men det har de.

Svar: <3 <3 <3
Jackie

2014-05-10 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0