nu så.


hemma. så himla skönt. ska tillbaka till sjukhuset på söndag och sedan skrivas ut på måndag. finns ingen anledning för mig att vara kvar på avdelningen. och jag är rätt hundra på att läkaren håller med. några medicinjusteringar och sunda tankar ska hjälpa mig på vägen. 

det har varit mycket gråt, skrik och ångest de här veckorna. men också en massa skratt och kärlek. det är det jag packade med mig hem. ska alldeles strax ta den där eftermiddagsvilan jag är ordinerad, haha. städning och uppackning är avklarat och balkongen har fått en liten vårskrud. 

har en lång jävla resa framför mig - det är jag väl medveten om. men låt detta bli min sista inläggning. och skräddaren tänker jag inte fortsätta vara stammis hos. samtidigt har jag en twisted tanke om att min arm inte är komplett. kan inte riktigt förklara hur jag menar, förstår det inte själv faktiskt. hepp.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Hoppas verkligen att du slipper skräddaren!! Du är värd så mycket med!!

All kärlek till dig min fina ♥

Svar: tack.och tack för att du alltid finns där på riktigt. <3
Jackie

2014-03-06 @ 17:49:19
URL: http://missmanic.se
Postat av: EnMörkräddMänniska

Jag förstår faktiskt vad du menar med att armen inte är komplett...jag har aldrig tänkt i just de orden eller ens kunnat definiera den känslan som jag hade i många år, men ja...

Låt dock armen vara inkomplett, finkorv. För DU är komplett <3

Svar: den sista meningen - tack! <3
Jackie

2014-03-07 @ 19:53:57
URL: http://morkradd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0