att sätta gränser.


hos psykologen har jag inga problem med att vara ärlig. inga känslor, men ärlighet. vi pratade mycket om mina problem med att sätta gränser. hur jag gång på gång låter någon annan ta över mig. min kropp. mina tankar. och hur illa jag behandlar mig själv - ingen kärlek där inte. det är t.o.m. så att min pappa har ringt mig och med kärlek tryckt ner mig på en stol och förklarat för mig att jag går före alla andra just nu. att jag måste lägga allt fokus på mig och mitt. alla andra förutom jag verkar ha uppmärksammat problemet.

ångestshoppade lite efter sessionen med psykologen. inget dyrt. men det kändes lyx.

Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3

Svar: kärlek!
Jackie

2014-03-20 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0