14 juni och helgpermission.


jag har helgpermission från psyk. hittills har det gått rätt fint - förutom mina plötsliga nojjtankar och munhugg. men jag försöker hålla i räcket, det som inte släpper från tryggheten. eller ja, det ska inte släppa. impulskontroll - nej. 

på ett av läkarsamtalen sa läkaren till mig att mitt självskadebeteende, de impulserna, är väldigt omogna. jag vände mig då till min kontaktperson, som var med på samtalet, och frågade om hon tyckte detsamma. och visst gjorde hon det. och eftersom jag är så ostabil så började jag tokgråta och kände mig som världens fail. jag är väldigt mycket - men inte omogen.

jag anser snarare
att de självskadeimpulserna jag får är ogenomtänkta. det heter väl inte IMPULS för inte - eller vad har jag missat?!

Kommentarer
Postat av: MissManic

Läste det igår men blir lika förbannad idag. Så riktigt, sjukt lågt.
Vänd dig till chefen, detta är inte okej alls.

Svar: avd.chefen slutade för längesedan och de har inte skaffat någon ny. och jag orkar inte bråka mer med dem. orkar inte stå upp för mig själv just nu.
Jackie

2014-06-14 @ 12:55:59
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: MissManic

Jag förstår att du inte orkar bråka, man gör inte det när man kämpar så som du - vi gör.
Kram ♥

Svar: word! <3
love u!
Jackie

2014-06-15 @ 08:33:30
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0