trött och tusen suckar.


jag är trött på att tas för låtsassjuk - att mina problem har en enda lösning; att jag ska rycka upp mig och tänka på något positivt. jag önskar inte ens min värsta fiende min vardag. jag må vara glad och ja, jag kan skratta. men fan. det pågår ett krig inuti mig - och jag är både den goda och den onda

och nej, det är inte synd om mig och jag har ingen offerkofta på mig. men snälla, give me a break. jag kämpar vidare och det finns inget som heter "ryck upp dig". snälla, ge er.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Ryck upp dig, ta dig i kragen, tänk positivt.
FAN vad jag hatar dessa kommentarer - om det nu vore så lätt, varför skulle vi då frivilligt må som vi gör :(

Svar: word! <3 <3 <3
Jackie

2014-07-06 @ 11:34:37
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lo

Känner igen från vissa i min omgivning. Jag håller med dig. De förstår inte , och det är rent provocerande att få höra att man ska "rycka upp sig och tänka positivt". Det är ju omöjligt. Hade vi kunnat det så hade vi gjort det för länge sedan. Vi har ju våran historia som påverkar, plus en massa annat.Det hade varit konstigare att inte reagera på den tänker jag. Kram!

Svar: jag håller med dig helt! du är klok, fina du. <3 kram.
Jackie

2014-07-06 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0