en kort semester hemifrån.


utanför har jag två svalor som flyger äckligt nära balkongen. de är fruktansvärda. jag är livrädd för fåglar och skriker högt varje gång. tur som fan att jag har en kattsäkrad balkong med galler. men jag älskar min balkong. blommorna och ibland solen, faktiskt. vi är där ute allihop, i omgångar, och njuter. 

nu blir det staden vid havet i några dagar. åker hem igen efter psykologen på torsdag. jag har totalt blockerat hjärnan och har prestationsångest inför sessionen. vet ju inte ens hur jag egentligen mår. det är den där förbannade blodlukten, ångesten och de väsande rakbladen. men även de allra finaste sakerna i världen.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Vi har massor med svalor här, men jag älskar fåglar som du vet och de ser så vackra ut när de flyger i mörkret.

Hoppas det blir bra de dagarna du är borta

Svar: ja, jag älskar fåglar på bild eller på avstånd. haha!
<3
Jackie

2014-07-21 @ 13:52:38
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0