återvändsgränd.


har förnyat recept via "mina vårdkontakter" och nu har jag fått svaret att min öppenvårdsmottagning INTE tänker förnya dem - enbart p.g.a. att jag har min psykolog i en annan stad.

men min läkare, som sköter mina recept på läkemedel, har jag på öppenvårdsmottagningen och i staden där jag träffar min psykolog har jag INGEN läkarkontakt - enbart när jag är inlagd. men på torsdag har jag tid hos psykologen och hoppas att det kanske kan lösa sig. 


och där blev en brutalt överkörd, ännu en gång, av psykiatrin.


Kommentarer
Postat av: Antidrom

Men hur tänker de egentligen? *facepalm* (de tänker inte alls). Jag blir alldeles matt av att höra sånt här! Jag har lust att skriva fula ord och försmäda dem djupt, men nöjer mig med ett "må tusen loppor hemsöka deras byxor".

2014-07-03 @ 19:04:02
URL: http://antidrom.blogspot.com
Postat av: Antidrom

Bara en sak till: Må sjuhundra gräshoppor bygga bo i deras kaffebryggare.

Fight fight, frakking fina finkorv! <3 <3

Svar: åh. sötaste finkorven. <3
men ja - en slutar aldrig förvånas över psykiatrins påhitt. nu är recept ordnade, men fasar inför nästa gång. vadfan kommer de komma med då?! :S

<3 <3 <3 <3
Jackie

2014-07-03 @ 19:09:58
URL: http://antidrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0