skogen är min vän.


gårdagen var ju ett spännande kapitel. fick sådan hemsk panik - och det första som dyker upp i min hjärna då, är ju att hugga runt med rakblad på diverse kroppsdelar. men - istället drog jag ut i skogen och psyksprang i två timmar. runt runt runt. lyckades även skrämma livet ur en snoppbärare - han sprang iväg i ren panik när han såg att jag och min psykblick kom rusandes efter honom. fatta den underbara känslan. mehehe.



och av någon underlig anledning lyckades jag även med att ta ut min kroppsnojja över nina igår. jag fokuserade helt åt helvete och uttryckte mig även åt helvete. men det släppte och till slut fick jag fram allt med rätta ord och det blev ett fint godnatt. men förlåt hjärtat.

måendet just nu är stabilt och jag dricker mitt kaffe. har inte snusat på några dagar. helt fruktansvärt egentligen. men det är bara att köpa en dosa om det blir för ensamt. har pratat med nina och ännu en gång konstaterat att vi har humor till tusen och att hon är världens finaste. stjärnstopp.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag måste vara så löjlig att kalla dig för finaste flickvännen! Tänk att du kommit på en helt ny träningsform! Skit i alla bodypump och spinning! Sedan lyckades du skrämma bort en som säkert var sexualförbrytare också! Du rockar! Du är bäst!

Svar: vackraste, finaste! <3 vi måste hänga snart igen. kärlek!
Jackie

2014-01-05 @ 15:28:51
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: Ida


Konstruktiv istället för destruktiv. Bra val!
Det var min räddning för länge sen. Skogen är världens bästa reakreationsmiljö. Go J!

Svar: ja! som jag älskar skogen - men hade av någon anledning glömt bort det. har ju skogen precis bakom mig, en blir så hemmablind. <3
Jackie

2014-01-05 @ 23:15:09
Postat av: ML

Ni är vackra, du och Nina! Spring för livet, om det hjälper! :-) Så kan jag ju tycka ni är lite fåniga båda två som verkar kroppsnoja, när ni hittat varandra så fint. Å andra sidan så tror jag skogs- och havsluft kan vara en bättre medicin än mycket annat. Så det kanske är lika bra att noja på om det är det som behövs för att komma ut. Att skrämma folk är ju alltid en bonus.

Svar: ja, "fåniga" är faktiskt det rätta ordet. jag håller faktiskt med! :) haha. och skogen är ju helt underbar. tänk så hemmablind en lätt blir - bor ju granne med finaste skogen.
Jackie

2014-01-06 @ 21:34:22
URL: http://martinlundholm.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0