herr kräks - du är ett kräk.


att något är fel rent psykiskt med mig - det har jag konstaterat och accepterat. men jag förstår mig inte på min kropp. jag har äntligen lyckats få åtminstone halvtaskig rutin på "maten" (välling, soygurt, havre- och sojadryck) vilket känns stort. dock kan jag knappt borsta tänderna utan att kuk-spy. lovely. och jag kräks upp min mat alldeles för ofta. jag hinner inte ens må illa förräns det ska upp igen. lite skämsamt så har jag väl fått ofrivillig bulimi - varianten utan hetsätande och fingrar i halsen. iofs - flera gånger är det p.g.a. ångest som jag spyr. snälla - kan någon hitta en koppling mellan allt det här åt mig. jag orkar liksom inte. och inte fan har jag råd att gå till läkaren heller. haha. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag önskar att jag hade ett svar på det! Jag vill ju självklart att du skall gå till doktorn. Jag är ju orolig för dig! Du är den finaste som finns och har även "rätt" att få hjälp. Det där med hur man behandlar sig själv…. Kärlek!

Svar: <3 <3 <3
Jackie

2014-01-25 @ 18:22:15
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: Amanda

Men herregud, det är klart du måste gå till läkaren! Hittade en sida på engelska som förklarar mer om sambandet mellan ångest och kräkningar. http://www.calmclinic.com/anxiety/symptoms/vomiting

Svar: ja. tänker att jag åtminstone ringer hälsocentralen på måndag. har tid hos min läkare på öppenvården först i mitten av februari.
tack för länken! <3
Jackie

2014-01-25 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0