här lever vi på en fladdrig pannkaka; ostadigt.


har varit rök- och snusfri ett bra tag nu, men just nu skulle det sitta bra fint med en mentholcigarett tillsammans med kaffet på balkongen. allt är lite för skevt dessa dagar. aptiten är noll, maten funkar inte alls. ångesten gör att jag kräks - och eftersom jag inte får i mig någon mat, så kräks jag kaffegalla. alltså inte hållbart överhuvudtaget. 

ska hälsocentralen nu på morgonen och kolla upp den infekterade kratern. ska hetsa till mig en tidigare läkartid för att ta blodprover också - pallar inte vänta tills den 27:e. sedan ringa öppenpsyk och tvinga till mig en akuttid med min läkare där. fina flickvännen peppar mig till att förstå att jag är viktig och därför är det viktigt att jag söker hjälp. sedan har jag psykologen först den 23:e, hen är ledig tills den veckan - så det går inte att få en tidigare tid där.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Du Är viktig, glöm aldrig det

2014-01-16 @ 09:35:13
URL: http://missmanic.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0