begravningsmusik. och nej, jag är inte suicidal.


mästarinnan på att sova kan inte sova. lämnar blodproverna i dag istället - så har varit fastande sedan klockan 22.00. tjena, det är ju nu jag är sugen på allt. för en gångs skull.

drömde att jag på fyllan träffade på en kille som såg mig rakt in i ögonen och frågade vilken låt av bastille som ska spelas på min begravning. jag frågade i drömmen om jag var tvungen att välja av de låtarna som finns ute nu - eller om jag kunde vänta och se längre fram. svaret jag fick: "jag skulle ha valt redan nu."  några låtförslag någon?! flirtig smiley. 

är fortfarande låg, matt och helt slut i huvudet efter gårdagens psykbryt. av tusen olika anledningar. att bryta gamla och trygga mönster är hemskt svårt. det kräver sin tid, tålamod och ork. men det viktigaste; jag vill och ska lära mig att hantera det bättre. tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0