rubrik, benso, frikort och kaffe.


läkarbesök på öppenpsyk idag. tror inte läkaren kom fram till något klokt överhuvudtaget. jag var ångestskakig och hörde för fan inte ens vad han pratade om. han noterade min ångest och frågade varför. varför inte, svarade jag. lamotrigin höjd med 100 mg. men det var knappt att jag fick nytt recept på stesolid - för läkaren ville vara säker på att inga andra hade tillgång till dem. jag förklarade så pedagogiskt jag bara kunde att jag bor själv med två katter. är det inte apotekspersonal som ifrågasätter min bensomedicinering, så fan är det läkaren - som själv ordinerat det. men - nu är jag uppe i frikort igen. och det förra gick ut 20 januari. haha.

nu är jag matt, irriterad, ångestfylld, trött och ingenting. kaffe och menthol på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0