the trees are calling back their leaves.


kontaktade öppenpsyk genom "mina vårdkontakter" idag och redan efter en stund fick jag svar att jag har en läkartid redan den 14 augusti. jag kan verkligen inte förstå hur det kan ske. speciellt nu under sommaren. men jag klagar absolut inte - är bara sinnes förvånad över psykiatrin. lite som vanligt, fast nu tvärtom. men lite konfunderad över om det är den läkaren jag redan träffat flera gånger på slutenpsyk. men ska försöka att inte nojja över det. jag är tyvärr expert på att nojja.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Underbart att det gick så fort!! Kan själv inte fatta det

2014-08-01 @ 14:43:51
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0