god morgon med umpf.


somnade gott igår. blev sedan väckt av a - han ville visst gärna också ha plats i sängen. och sedan, mitt i den goa sömnen, börjar han prata om sitt jävla dataspel han är smått besatt av. och ja - han pratade i sömnen, högt. men jag somnade om. gick upp klockan 09.00 och drack kaffe framför en disneyfilm som gick på tv. 

måendet härjar hejvilt - humöret likaså. men våren är ljuv och att ta en cigarett och en iskaffe i solen på balkongen är fina grejer. borde kanske dock lämna lägenheten lite oftare. men det sker ibland. faktiskt. har liksom lite fastnat i något. 

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag vill också kunna sitta på en balkong i solen...

Kram!

Svar: då ska jag sitta där lite extra - för din skull. <3
Jackie

2014-04-23 @ 11:00:32
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0