00.15


tiden står stilla. samtidigt som den rör sig med rasande fart. helt plötsligt var dagen slut och hej natten. jag vet inte vad vi har gjort idag. gått mellan varandras datorer, jag har haft hemska humörssvängningar, men faktiskt har jag ordnat med mat och ätit. och delade med mig förstås. haha.

jag förbjudet-pillar på armen och kikar in där under för att vad som har skett. minne plus ångestattack verkar inte fungera så bra ihop. på tisdag ska jag få den omlagd - nej, tydligen ingenting jag kan göra själv. stor och tung suck. och tisdagen där efter bort med de små blåa. 

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Ja, bildterapi är bra. Det är den enda terapiform som funkar på mig.

Känner igen det där med humörsvängningar...

Kram <3

Svar: samma här. det hjälper mig väldigt mkt. nu har jag ingen, men det är för att jag själv inte orkar ha ens en halv boll i luften.
hoppas att du har det så bra du bara kan. det förtjänar du verkligen! <3
Jackie

2014-04-14 @ 10:05:28
URL: http://piiket.blogg.se
Postat av: EnMörkräddMänniska

Eeey där, låt bli å peta! Det är strängeligen förbjudet! =)

(ooh, ska jag säga. "på min tid" ägnade jag mycket tid åt att förbjudet-pilla, men du vet, det bästa med dubbelmoral är att när man har förbrukat en moral så har man ändå en kvar!)

Svar: åh. my lovely sweet sausage. <3
Jackie

2014-04-15 @ 06:39:32
URL: http://morkradd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0