touch me and then turn away.


jag har ägnat natten åt att inspektera min ljuslykta i taket som varit tänd i princip hela natten. har studsat upp och släckt ljuset i några omgångar - då jag trott att jag skulle kunna somna. men icke. upp igen och tända ljuset. jag har ätit knäckebröd i sängen samtidigt som jag skrattat åt allt och ingenting. sedan angstat och tuggat behovsmedicin. kattkorvarna har legat i sängen med mig i princip hela natten och morgonen. siri sover så ihoprullat och kompakt. selma vräker ut sig som bara den. älskade.

 
egentligen vet jag inte vad jag håller på med. skriver bara ord på en blogg som tydligen handlar om mitt liv. konstiga saker en får för sig ibland. jag satsar på mer kaffe, cigaretter och morgonmedicinerna som ska göra mig mer normal och hanterbar istället. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag gillar slutet... man skriver om sitt liv, och konstigt nog finns där folk som är intresserade av att läsa, folk som man inte känner skriver peppande ord och kommentarer,,..

Kärlek!

Svar: ja. ganska sinnes egentligen. men en vet ju själv hur lätt det är att fastna i någons liv skrivna med ord.
kärlek, vackraste du!
Jackie

2013-09-13 @ 18:37:02
URL: http://missmanic.se
Postat av: Johanna

Hittade precis hit. Älskar hur du skriver!

Svar: åh. tack :)
Jackie

2013-09-15 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0