svettiga kroppar överallt.


jag har fortfarande inte landat i det här att världen är en äcklig och vidrig plats. jag ifrågasätter livet och dess anledning - det slutar antingen i panik eller vårdintyg. men det går inte en dag utan att jag kräks inuti och undrar över varför vi inte gör slut på allt redan nu - vi är snart där ändå. och nej, ni som upprörs så fruktansvärt över mitt livs- och dödstänk - jag tänker inte agera. jag står bredvid och hulkar istället. 

allt förflyttar sig mellan huvudet och kroppen i en rasande fart. kontrollen är inte min och jag har ett sinnes kontrollbehov när det kommer till känslor. men att tänka för mycket är något jag måste dra ner på. annars hetstänker jag non-stop. 

men livet är absolut fint. det ingår fantastiska varelser i mitt liv. färger och kärlek. 

 

Kommentarer
Postat av: Em

<3

2013-09-26 @ 10:24:10
Postat av: zelda

Benzokicken och det där lite mjuka tillståndet har satt in och jag känner att jag gillar dig, din blogg och ditt sätt att skriva. Diggar formuleringen " jag tänker inte agera. jag står bredvid och hulkar istället. "

Men slänger iväg en hälsning från någon som också försöker undvika att hetstänka - och ha hetsätningsorgier from hell.

Svar: zelda. fina ord, tack. det behövs - för här finns ingen härlig bensokram. på morgondagens schema står det att jag bl.a. ska undersöka din värld av ord.

god natt. eller ja, god kväll kanske.
Jackie

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Söööt

Svar: naw. tackar.
Jackie

2013-10-05 @ 01:54:58
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Lo

Sån fin bild på dig!
Man får prata om livet och döden och allt som finns, speciellt på sin egen blogg. Det är bra att sätta ord på det som är tänker jag.

Värme

Svar: tack för de orden. försöker lite säga det där till mig själv hela tiden, för att kunna sätta ord på allt och sedan trycka på "publicera".
<3 <3 <3
Jackie

2013-10-07 @ 11:29:17
Postat av: Lo

Vad bra! :-) Det är klokt.
Man gör det man måste för att hålla sig vid liv.

<3 <3

Svar: word! på det.
<3
Jackie

2013-10-07 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0