we have no fear.


idag har jag gjort allt för att hålla mig sysselsatt och på så vis hålla tankarna någorlunda i ordning; dammsugit, skurat badrum, diskat, tvättat, bäddat med rena sängkläder och duschat. har även hunnit med ostörd vila i soffan. nu är jag overkligt trött och skulle kunna somna på tre röda. egentligen borde jag väl göra det. gå och lägga mig nu när jag är så trött. men jag vet ju med mig att det är lika med vakna mitt i natten i ett kaos. eller så tänker jag att jag kommer vakna mitt i natten och då göra en koffeinfri kaffe, ta med mig snuset och kolla på en film i soffan. behöver gå en kurs i optimism. eller bara förvänta mig det värsta - och sedan bli glatt överraskad när något bra sker. ni märker ju själva hur stadigt jag står på jorden.

i morgon staden vid havet och arbetsterapeuten lika med åka buss lika med lugnar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0