söndag, igen då.


hemma med tända ljus och musik. tankarna är vackert envisa som enbart tänker och fokuserar på fjärilarna i magen. de som sprider sig och far omkring i hela kroppen.

veckan börjar först på tisdag för mig. socialträningsgrupp i staden vid havet. tills dess ska vi deltagare ha fyllt i ett formulär där vi skattar hur mycket obehag vi upplever vid olika situationer. de två sista frågorna var de dummaste på länge; "att tala med attraktiva personer" och "att ta initiativ till en romantisk eller sexuell kontakt." förstår inte riktigt hur vi deltagare ska socialtränas inför de situationerna. och ja - jag vägrade svara. och jag kommer muttra och ifrågasätta på tisdag. mest eftersom jag är arg och bitter när det kommer till min rehabilitering och den s.k. vården jag får. men - jag har faktiskt världens bästa psykolog. punkt. 

Kommentarer
Postat av: Nina

<3 <3 <3

2013-11-10 @ 17:25:10
URL: http://firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0