20.27


jag lyckades dränka min laptop i kaffe. smart. den har varit på service hos en vän till familjen. tyvärr gick inte tangentbordet att rädda, rest in peace, men annars är den som förr. har bara kopplat in ett stort åbäke till tangentbord i en usb-port. fungerar finemang för mig. orkar inte riktigt bry mig om snygg teknik. jag gillar funktion.

orkar inte alls summera den senaste veckan. men jag har sovit i genomsnitt en timme på tre dygn i några omgångar. hur den här natten kommer bli har jag ingen aning om. bestämmer mig varje morgon för att "ikväll ska jag ta nozinan", men det blir aldrig av. nozinan är ondska. det har varit kaos och färgbomb på en och samma gång hela veckan. idag har jag inte ens några tår på på jorden. knytnävsångest och blöta ögon. men jag kurerar mig med islatte, bubbelvatten, snus, bastille och mentholcigaretter.

hej och varsågod; svammel och ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Lo

Fint att se dej igen. :)
Undrade om det hänt något eftersom det var tyst här.
Ta väl hand om dej.
Kram !

Svar: kram.
Jackie

2013-05-20 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0