04.24


nu gav jag upp sömnen och gjorde mig en kopp relax-té med saffranshonung. som alltid annars lyssnar jag på bastille. det är kurator i morgon - för första gången på kanske tre-fyra veckor. känns skönt att komma igång med vardagen igen. förkylningen är mycket snällare nu. bara lite hosta och snor kvar. så det blir aktivitetsgruppen på tisdag också. och tanken är väl att jag ska träffa konstnären på onsdag också. kom inspirationen.

jag öppnade balkongdörren åt morgonpigga katterna. och jag fryser inte om en enda kroppsdel. men jag gäspar, sjunger falskt och slåss med ångestmonstret. jag ska ringa trygga människor när det stormar elaka vindar. men jag kan inte sådant. kom lugnet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vet att du ALLTID ALLTID kan ringa mig oavsett tid på dygnet <3 PUSS! <3

2013-05-26 @ 15:03:30
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0