"det är allvarligt - det är en lång process av ett livstrauma."


fick hem en kopia av dokumentationen som min handläggare på försäkringskassan gjorde under vårt avstämningsmöte för några veckor sedan. handläggaren verkar ha en hang-up på ordet "personlighetsstörning". annars var det väl inte några konstigheter. 


annars vårdeppar jag mest. ångestkräks, trotsvägrar sobril och försöker jaga sömn. i morgon aktivitetsgruppen i staden vid havet. det ser jag fram emot. att åka buss lugnar och att träffa gruppen känns peppigt. det var ett tag sedan jag var där nu.

jag ska dricka upp min granatäpplejuice, ta en snus och sedan röra mig mot sängen. puss.

och jo - självklart har jag bra stunder i vardagen. det finns mycket fint i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag ger duig ett hjärta och hoppas att Skär torsdagen din blir bra.
De som dömer har aldrig varit där.
Kram

Svar: stora kramar tillbaka. hoppas att fin påsk blir färgglad och fin. kramar. <3
Jackie

2013-03-28 @ 03:05:50
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0