sing the body electric.


jag lever livet. det livet som är mitt. det är flera personer som strör skratt över min vardag och det hjälper mig att andas. samtidigt snurrar mörkret oroligt runt innanför mina kläder. jag blandar utåtriktad med att sova på balkongen med katterna. 

någon väldigt innovativ person kallade mig för skärbräda en gång, för inte så längesedan. jag kan fortfarande tycka att det var en himla fantasifull förolämpning. det sticker visserligen till som en nål varje gång. men mer än så blir det inte. en har vanan inne och de trygga famnarna finns alltid där om någonting brister.

jag väntar ivrigt på regn. gärna pang-boom-åska också. en kaffe i väntan på ny och frisk luft.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Där blev jag faktiskt riktigt arg... Skärbräda liksom.. Fy fan! Må hen brinna i helvete

Svar: ja. mkt har en blivit kallad. men det där var något helt nytt. hmpf.
Jackie

2013-07-27 @ 12:32:55
URL: http://missmanic.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilken liten själ den människan må ha, idiot är hens förnamn!
Åh, regn vill jag ha men inte åska (åskan är jag livrädd för) Styrka till dig

Kram

2013-07-30 @ 01:33:30
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0