you are a dark cloud.


i natt har jag sovit bra. bra för att vara jag. känner mig som en helt annan människa. tack sömnen. hoppas att vi kan fortsätta samarbetet i framtiden. 

men det är mycket runt omkring som drar ner mig. oro och ångest. det är så förbannat svårt att vänta. för jag vet inte om jag väntar på himmel eller helvete. men jag väntar ändå. jag kan inte göra annat.



i morgon kuratorn
på öppenpsyk. finvännen ska också in till grannstaden, så vi tar sällskap. men nu ska jag göra mig en mugg koffeinfritt kaffe och fortsätta lyssna på sia. hade lite glömt henne. synd. sedan blir det sängen, sobril plus sömnmediciner och boken.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag håller din hand genom det här och genom din väntan, här har alltid en axel <3

Svar: tack finaste du! <3
Jackie

2013-01-13 @ 22:39:50
Postat av: anjelica

Skönt att du fått sova lite bättre!

2013-01-14 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0