klockan är 01.12 och jag kommer aldrig mer somna.


i dag har jag lyckats ta mig utanför lägenheten. har varit hemma hos finvännen på kaffe och prat. det behövdes faktiskt. men jag har fortfarande inte kommit i säng. att sova tre timmar per natt flera veckor i rad tär på psyket. jag känner mig helt koko, ärligt talat. sedan har jag visserligen slarvat med mina nozinan - så lite får jag skylla mig själv faktiskt.

ska till kuratorn på öppenpsyk i morgon bitti. jag tänkte att jag skulle dubbelkolla om jag är uppsatt på tid hos läkaren. det är så mycket som inte fungerar just nu, som jag behöver prata med en läkare om. och sedan lufta den vanliga unkna luften hos kuratorn. det har verkligen känts av att det har varit juluppehåll.

jag ska göra en kopp koffeinfritt kaffe, krypa ner i pyjamasen, pillra lite sobril och sedan slänga mig i soffan framför en dålig film. någon gång kommer väl sömnigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0