i morgon tar vi världen med storm.


det här blev en låg och grå dag. i morgon ska bli färgglad. det bestämmer jag här och nu. jag ska till aktivitetsgruppen i morgon och det känns peppigt. skönt att komma hemifrån och skönt att träffa gruppen och pyssla och fika. 

kuratorns ord ekar fortfarande och jag kan inte riktigt släppa det. en kan ju liksom inte tvinga fram framsteg. och det går inte att göra framsteg utan rätt behandling. tycker jag. men om jag vågar ska jag ringa henne i morgon och fråga vad hon egentligen menade med det hon sa. 

Kommentarer
Postat av: vardag

där väcktes en tanke!
sätta in färgglada dagar!
tack!

2013-01-25 @ 11:16:27
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0