du är min drog. låt mig aldrig komma ner.


aktivitetsgruppen gick bra. vi var bara tre deltagare. eller ja, fyra. men bara tre åt gången. puh. krångligt det dära. efter gruppen hade jag individuellt samtal med min arbetsterapeut (som för övrigt är världens bästa arbetsterapeut) och vi pratade igenom mina mål med gruppen och hur mitt liv ser ut just nu i denna sekund. 

och mitt liv i denna sekund: panikskrik och knytnävsångest. tjusigt kafferep i timmar med finvännen. insomnia. kattkrigarna och kärlekarna. öppenvårdslutenvårdingenjävlavårdalls.

du är min drog. snälla ge mig lite mer.

Kommentarer
Postat av: Nicole (och som alltid är Frank med på ett hörn, just nu går han loss på en strumpa som jag lagt en leksak i^^)

du kan få mer av mig, om du skulle vilja ha mig som drog. skulle vara intressant? <3 älskar dig tack för en urmysig eftermiddag hos dig. trots mitt 'anabola'rus :p (ni som inte känner mig och läser detta, nej jag tar inte anabola, bara alla annan krank världen känner till, nej, oxå det var ett skämt)

Svar: <3
Jackie

2013-01-09 @ 03:40:13
URL: http://verklighet-forts.blogspot.se/
Postat av: y

du låter förvirrad finfina du :)

Svar: haha, ja. jag är nog lite förvirrad.
Jackie

2013-01-09 @ 18:58:19
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0