07.00


åhå. jag är så trött på att vara trött. det kan inte vara så jävla svårt att få sova egentligen. jag har förmågan att bli trött, jag har en superbekväm säng plus kudde och jag har lite sömnmedicin.

jag har stora problem med att somna och sedan vaknar jag ungefär varannan timme av att jag sätter mig upp i sängen, på sängkanten. och kan sedan inte somna om på kanske en timme. men jag tänker att kanske är det den här sömnen jag har tillgång till för tillfället. för ofta vilar jag en stund på dagen också och får tillbaka lite ork. 

jag har inte fått någon kallelse eller hört något från kuratorn. så det blir inget öppenpsyk i dag. i stället blir det att fara till centrum och fika med finvännen. fantastiskt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0