nu: mer kaffe.


vet inte om/när/hur jag har sovit under natten. men det jag vet är att jag vaknade hiskeligt tidigt i morse tillsammans med fem (icke tända) doftljus i sängen (vår huvudmisstänkta är imovane 15 mg) och att jag hade rullat över min litiumkvarts (en mycket fin julpresent från en väldigt fantastisk vän) på något vis - så jag låg på den stackaren. och sedan allt det där som har med en äcklig förkylning plus sömn att göra.

jag somnade om och fick sova några timmar - men är fortfarande hur trött som helst. tur att jag har lovat mig själv att jag inte behöver göra någonting i dag. göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Nina

Imovane brukar vara skurken ;)

Svar: ja, haha, den och snoppfolket serru! :P
Jackie

2013-12-25 @ 11:47:31
URL: http://firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0