hålet fick träffa en psykiatrisköterska. yey.


och på hälsocentralen träffade jag och hålet en psykiatrisköterska som precis slutat på "min" avdelning på den psykiatriska slutenvården i staden vid havet. fatta glädjechocken att bli bemött som en människa. synd att hon ville testa något nytt - avdelningen behöver henne. eller ja - hon behövs verkligen här hemma också. tyvärr. vi pratade bl.a. om min fantastiska psykolog och hon tog sig tid att lyssna och prata med mig. hålet är ompysslat och så är mitt nya id-kort hämtat hos polisen.

nu blir det chokladkaffe som finaste fina nina gav mig i julpresent. det är löjligt gott - så jag ransonerar noggrannt. och i dag har även finaste fina flickvännen finbesök och det gör mig hur glad som helst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0