see you never again.


det känns så jävla skönt att skrika på personal inom psykvården som inte kan hantera mig och inte tar något ansvar. inte lyssnar - utan istället varje gång säger att "jag kan inte hjälpa dig med det, det får du ta med ....", "vad vill du att jag ska göra, jackie?". och eftersom den jag skrek åt läser min blogg, och även nästan har använt det emot mig en gång under ett av våra samtal, så hej. nu känner jag mig inte längre hindrad att skriva ord om våra samtal. du borde bl.a. se över ditt sätt att hantera dina patienter som precis blivit sexuellt trakasserade. du kommer inte att bli min samtalskontakt någonsin igen. men det tror jag att du förstod.

annars är kaffet gott, håret är inte längre rött - det är rödbrunt, jag börjar få tillbaka läslusten, fina vänner, världens mest underbara katter, mitt egna hem med rent vatten i kranarna, revolutionen, kärlekarna.

edit: jag hade sagt att jag bloggade till min samtalskontakt - men varken nämnt webbadress eller bloggens namn.

Kommentarer
Postat av: EnMörkräddMänniska

Men var är det för jävla sätt, å använda bloggen emot dig?! Grymt oseriöst!!

Svar: tydligen så en arbetar professionellt inom psykvården. de är ju så jävla bra där, menar jag.
Jackie

2013-08-22 @ 18:29:47
URL: http://morkradd.wordpress.com
Postat av: MissManic

Får verkligen vårdpersonal läsa sina patienters bloggar???
Styrkekramar (och spott på hen)

Svar: jag har ingen aning. men tänker att det nog inte är helt okej. åtminstone inte att sedan välja att ta upp det under samtal.
pussar! <3
Jackie

2013-08-22 @ 22:18:00
URL: http://missmanic.se
Postat av: MissManic

Jonas sa att det kan vara okej, beroende på hur hen använder det emot dig. Så det är svårt att svara på... Men jag tycker attt hen borde se skillnaden på Patienten Jackie och bloggerskan Jackie.
Kärlek!! <3

Svar: jag fick ju i princip en uppmaning att inte skriva om våra besök på bloggen. vilket jag inte tycker är professionellt öht. sedan att hen läser min blogg, fine.
<3
Jackie

2013-08-24 @ 10:34:36
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0