jag och mina tigrar.


fönstret nedanför sängen har varit lite öppet under natten och jag har faktiskt sovit bättre. så det får fortsätta stå öppet en bit. jag har dock drömt en massa konstigheter hela natten och axlarna värker av att jag har legat och spänt mig under natten.

i går blev jag och katterna tigerfaddrar. jag är en crazy cat lady och är nästan som besatt av katter. om ni nu skulle ha missat det. bli tigerfadder du också.



jag ska traska ut i köket och hämta mer kaffe. ta morgonmedicinerna och sedan fortsätta med ingenting en stund till. det som står på schemat i dag är att dammsuga. och att försöka muta vårdepressionen med varma tankar.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Åhh... jag var späckhuggarfadder förut, men ekonomin sa ifrån, har även varit tigerfadder och fadder till ett barn genom plan. Allt samtidigt givetvis...
Men det blev dyrt och jag kunde inte avgöra vilket jag skulle fortsätta med så jag avslutade allt.
Som sagt - allt eller inget :p

Svar: ja, har en möjlighet - så finns det alltid något en kan göra. men alla har inte ekonomin - även om många kör med "men det är baaaaara 20 kr i månaden". det finns väldigt många som inte har en tjugolapp över :(
Jackie

2013-04-01 @ 10:34:58
URL: http://missmanic.se
Postat av: Luìza Lolita

mums med kaffe :)

2013-04-02 @ 19:08:39
URL: http://luizalolita.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0