balkonghäng, öl och heterosexualitet.


helgen är slut. det är fint - eller ja, mig spelar det ingen roll. ingen kurator i morgon, inte nästa måndag heller. men på tisdag aktivitetsgruppen.

balkongen är kattsäkrad till hundratio procent. så skönt. vi har haft balkongdörren öppen när solen legat på och katterna älskar det. dock äter selma sönder mina penséer. buhu. men det kommer vara helt fantastiskt i sommar, när en kan sova med balkongdörren öppen. och så kan damerna vara där ute och jaga nattdjur hela nätterna. tack storebror för hjälpen.

jag dricker en (alkoholfri) öl. den är apagod. hittade den billigt på netto - men den finns visst på systembolaget också. win. tänker att jag, ölen, katterna och balkongen ska umgås till max i sommar. trots att det blir vansinnigt varmt där ute och att jag skäller på den heta solen. hösten är snart här - en får tänka så.

natten har inte innehållit särskilt mycket sömn - som vanligt. men jag plockade fram boken hetero av sandra dahlén. den är great och handlar om, hör och häpna, heterosexualitet. läs!

Kommentarer
Postat av: Violent

Vad gör ni i aktivitetsgruppen? :)

Svar: egentligen inget särskilt. vi är typ sex deltagare och två arbetsterapeuter som ses mellan klockan tio och tolv och umgås. en kan sy, prata, spela spel, baka etc. jag kallar det för vuxendagis :) men det är verkligen skönt att det är kravlöst.

på tisdag ska vi spela kubb och göra smoothies. :)
Jackie

2013-04-29 @ 01:10:56
URL: http://violentmoreviolent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0