03.54


klockan 22.00 i går kväll var jag så sömnig att jag höll på att trilla ihop när jag borstade tänderna. jag gick och la mig och somnade (utan varken zopiklon eller nitrazepam, hurra). vaknade efter en halvtimme och sedan dess har jag varit vaken. jag överväger nästan att börja med nozinan igen, bara för att få sova. trots att den är ett jävla rävgift och gör mig korkad.

finaste katterna är vakna med mig och vi lyssnar på dålig radio - allt för att hålla huvudet tyst. jag har ätit en skål havrepuffar och tänker att boken kan vara ett alternativ till sysselsättning.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack, men man känner en aning press i bloggandet ändå,
som ett ansvar. =P
Men nu har jag uppdaterat lite, och skrivit om inspelningarna
jag har inom de närmsta 2 veckorna!

2013-04-02 @ 17:42:33
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0