oh no. caffeine and sleeping pills.


skolan har börjat och morgonbussen in till grannstaden var proppfull. så typiskt. jag som får panik av alla människor som låter och existerar runt omkring mig. haha.

hos kuratorn pratade vi om personerna i mitt liv; familj, vänner etc. hon tyckte att jag skulle berätta min hela och ärliga historia för en av de närmsta. like that's gonna happen. det räcker med att jag går under - jag vill inte dra med mig fler personer i fallet. det är äckligt, skamligt och fult. snälla, be mig inte berätta.

och nattens sömn. två och en halv timme. bättre än så blev det inte. så hem på bussen höll jag på att sova mig förbi min hållplats. fick panik när jag vaknade och tryckte på stoppknappen - en hållplats för tidigt. det är sannerligen min dag i dag. bitterheten. nu kaffe med mjölk.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Ja tänk vad jobbigt med fulla bussar och skolor som startar.
Hoppas du ändå mår bra nu när du är hemma i tryggheten igen <3

2012-09-05 @ 12:00:14
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Jazzy

Man kan inte ligga på topp varje dag! ;)

Nej, men allvarligt, att ha problem med sömnen är fan ingen lek! Och att berätta om sitt hemska liv för någon närstående är hemskt, eller rättare sagt skrämmande. Nu vet ju folk i min närhet om hur dåligt jag mår, men det är tack vare bloggen, jag klarar fortfarande inte av att prata om det irl.

Svar: jag är precis likadan, att prata irl går inte alls. det låser sig. helt omöjligt.
<3

2012-09-06 @ 12:09:59
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: Cecilia+Borderline

SV; Men va gullig du är, tack så mycket!

Usch, sömnen som är så viktig. Vet själv hur det är att inte få sova tillräckligt.

Postat av: Eriiza

Du kan kolla mina två senaste inlägg, där står det vad
som hände med bostad etc.
Läs gärna när du har lust och tid.
Inga långa inlägg alltså. ;)

2012-09-07 @ 00:30:19
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Du behöver inte berätta. Bara så att du vet - jag tycker inte att du är äcklig.
Styrkekramar i massor <3

Svar: <3 <3 <3

2012-09-07 @ 16:25:52
URL: http://morkradd.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0