jag la mina sista pengar på en kattigloo.


jag blev arg hos kuratorn. vilket är ovanligt för mig - att visa känslor så öppet. men jag fick nog och var bara tvungen att skrika litegrann. jag skrek inte åt kuratorn, jag skällde ut livet där i det lilla samtalsrummet. efteråt vart jag helt utmattad och ville bara hem till lugnet.

nu är jag äntligen hemma. har hävt i mig en kopp kaffe och pillat bort förbandet på armen. det blir mer kaffe och en cigarett på den höstblåsiga och soliga balkongen. sedan knåpa på det där förbjudna brevet. i morgon ledig, på onsdag läkarsamtal. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Ilska är bra, starka känslor som du behövde få ur dig!! Riktigt strongt gjort.
Pepp & kärlek

Svar: tack finaste du.

2012-09-17 @ 15:24:03
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Maria

Bra där! Bra att bli arg och skrika ut, det måste ut tror jag. Hejar och tror på dig!
Kärlek!

2012-09-17 @ 17:22:50
Postat av: Lo

Det är tungt när man haft/har så mycket inom sej.
Tycker du gjorde helt rätt i att skälla ut livet.
Det/vissa personer har inte betett sej juste mot dej.
Kram, värme

2012-09-17 @ 17:24:57
Postat av: Cecilia+Borderline

Gott att du klarade av att visa känslan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0