en kort rapport.


stygnen är borta. men jag fick mer tejp och kompress. tack. det var en väldigt snäll distriktssköterska. till skillnad från den onda finska galningen.

jag har pratat med läkaren. han sa att han ville träffa mig på onsdag, när jag ändå är på öppenpsyk för att träffa kuratorn. tack läkaren för att du gör ditt jobb ordentligt. 

lägenheten är städad. det är bara mattorna som ska plockas in. de hänger på räcket ute på loftgången. nu har jag bara disken kvar. sedan ska jag försöka komma i säng tidigt.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Vad duktig du har varit idag! :) Det verkar vara rena rama städ-dagen idag, alla har ju städat. ;) Hoppas att du kommer att få sova nånting inatt! <3

2012-09-24 @ 20:24:40
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0