då ska du äta sparris.


och nej. bättre än så här blir det inte. jag har återigen fastnat i ingenting. jag skriver långa listor med saker/ämnen jag vill ta upp med läkaren (och kuratorn), men väl där är jag tyst och foglig. säger att "det är okej. jag klarar mig. ingen har dött av sömnbrist. hoho. bry dig inte om mig." sedan går jag därifrån och planerar att svälja rakblad så fort jag kommer hem. vilket jag absolut inte gör. men känslan ni vet. 


hopplösheten. veckorna går och livet rinner ur händerna på en. en elak karusell.

Kommentarer
Postat av: MissManic

hoho vad jag känner igen det där, men jag löd dig inför dagen med läkaren, jag var nästan helt ärlig och det lönade sig.
Hoppas du snart får sova, en hel natt..

Kram <3

Svar: yey! kanske ska jag lyssna på mina egna råd och faktiskt köra på brutal ärlighet. det är väl det som är tanken egentligen. vad skönt att det gick bra hos läkaren.

<3 <3 <3

2012-09-07 @ 22:47:35
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0