tredje oktober.


jag var uppe och städade i natt igen. trots den totala tröttheten och alla sömnmediciner. jag tog även tempen innan jag la mig (innan jag drog igång med städningen), då jag hade känt mig hängig hela dagen, och jag hade lite feber; 38.5°C. men ändå kände jag sådant tvång att rensa i alla köksskåp. 

det är gråmulet väder utanför tryggheten och jag dricker mitt goda kaffe i lugn och ro. trots lite sömn under natten finns en nypa pigghet och pepp närvarande. men samtidigt skriker den där elaka ångesten alldeles för högt och gällt - så det blir en sobril till kaffet.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Det är aldrig roligt att behöva ta benso för att klara va dagen... :(

Svar: gud nej.
Jackie

2012-10-03 @ 13:55:13
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0