ofrivillig sovmorgon.


i går kväll blev jag helt väck av nattmedicinerna (zopiklon och nitrazepam) och det har egentligen aldrig hänt innan. har mest blivit avslappnad och lugn i tankarna  - så att jag lättare har kunnat somna. ibland. och i morse när jag vaknade var klockan 08.20. alltså tio minuter innan jag skulle ha varit hos kuratorn på öppenpsyk. helt sinnes. har väl inte sovit såhär tungt, utan att höra väckarklockan/vaknat av mig själv tidigt på morgonen, på hela året. 

så jag ringde och förklarade. inga problem (inte när en har världens bästa kurator) och vi ska ses nästa måndag i stället, för hon hade inga andra lediga tider den här veckan. funderar på att be om telefonväckning i morgon, så att jag inte missar arbetsterapeuten i staden vid havet också. vore så jävla tråkigt.

nu ska jag trycka i mig morgonmediciner, cyklo-f och en huvudvärkstablett. och mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Vet inte om jag ska gilla detta inlägg, men jag tror jag gör det för det betyder trots allt att du sovit hela natten

Kram

Svar: haha. jag känner lite detsamma, lite kluven sådär. men hurra! för att sömnen polade med mig och ett litet icke-hurra för att jag missade kuratorn... ;)
<3
Jackie

2012-10-15 @ 10:50:33
URL: http://missmanic.se
Postat av: Eriiza

Aaw, tack så mycket. =)

2012-10-15 @ 17:13:31
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0