och jag somnade tydligen till slut.


men jag valde att ändå ringa öppenpsyk i dag och läkaren ringde faktiskt tillbaka, fastän att sjuksköterskan som svarade sa att det var rätt kört att få prata med läkare i dag. han föreslog att jag skulle höja en av mina mediciner till natten med en tablett i kväll. och om det inte blir bättre i kväll/i natt så ska jag höja den ytterligare med en tablett plus höja en annan medicin för natten med en ½ tablett i morgon kväll.

ska cykla till centrum med mamma senare. mest för att komma ut och lite för att handla de där goda mentholcigaretterna från lucky strike. och så hittade jag anti tobacco-rökelsertradera och klickade hem mig två paket. för hur noga jag än är med att skjuta igen balkongdörren när jag röker, så tar sig ju röken in.


Kommentarer
Postat av: y

dessa är jag nyfiken på!undrar om dem funkar?

Svar: du kan få en pinne när jag får hem dem, så får du testa :)
Jackie

2012-10-19 @ 11:04:16
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.com
Postat av: Jilina.se

hm går ej att kommentera ditt senaste inlägg. jag får Not found .

svar: japp det blev en hel del böcker. är två till också men eftersom det är julklappar till min systerson så ville jag inte visa i bloggen :). Vill ju inte syrran ska veta haha.



Apropå ditt senaste inlägg så har jag stött på ett äckel även jag. "Pappan" i en fosterfamilj jag bodde i då jag va 15. Fy fn.

Svar: åh. vad konstigt :O ska kolla upp det inlägget och se vad som kan ha gått snett.
mm. dessa äckel frinns överallt. :( <3
Jackie

2012-10-20 @ 05:00:54
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0