kaffe, smutsig disk och psyk-rehab.


dagen började tidigt och nu vill jag ha kväll och sömn. har en tråkig disk att ta itu med - men jag drar ut på det så gott det går. jag har haft kaffebesök och sedan varit borta hos kaffe-besöket på kaffe. himla fint med kaffe- och cigarettälskande grannar.

nästa vecka ska jag till staden vid havet och träffa världens bästa arbetsterapeut. tanken är att jag genom psyk-rehab ska delta i någon av deras aktivitetsgrupper. vilket jag själv känner att jag behöver; få mer rutin på veckorna, komma hemifrån, träffa människor. jag har deltagit i två av deras grupper tidigare och har bra erfarenheter av dem. så jag känner mig pepp på att ta upp det igen. mycket för att arbetsterapeuten är guld.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Åhå... det låter ju toppen, bortsett från att jag inte kommer ha någon att prata med på dagarna ^^

Svar: joho! en dag i veckan bara. ^^ en halvdag.
Jackie

2012-10-05 @ 15:41:55
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: y

<3

2012-10-05 @ 16:32:04
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0