god morgen.


sömnresultat: sex timmar utan att vakna hela tiden. helt fantastiskt. jag vaknade nästan prick klockan 05.00 och kände mig bra utsövd. men det blir att krypa ner under täcket för lite vila om några timmar.

jag har druckit en mugg med gott kaffe och ska snart ge mig på mugg nummer två. sedan blir det några fler cigaretter på den mörka och småkyliga balkongen. det är en fin morgon. lugnet och harmonin. jag har maria på msn och den här dagen tänker jag starta långsamt. ♥

morgonens mediciner blir det först runt klockan 08.00. nu: kaffe kaffe kaffe.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Så himla skönt att läsa att sömnen har hittat till dig, hoppas nu det håller i sig!!
Kram och kärlek

2012-10-14 @ 06:33:48
URL: http://missmanic.se
Postat av: Victoria

Grattis! Så härligt att höra att du fått sova (ÄNTLIGEN!!)
<3 <3 <3

Svar: <3
Jackie

2012-10-14 @ 11:19:32
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Lo

Härligt att du fick sova flera timmar äntligen. :-)
Hoppas att trenden håller i sej.

2012-10-14 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0