vad jag och smörgåsgurkan har gemensamt;


jo. vi är båda inlagda. haha.

jag är inlagd på psyk sedan i går eftermiddag. det var en frivillig och väldigt odramatisk (för en gångs skull) inläggning. jag blir kvar några dagar åtminstone. ingenting är bestämt ännu. jag har fått träffa läkare i dag och vi ska tillsammans, på allvar, få bukt på mina sömnproblem och huvudröster. sätta ut och sätta in mediciner.

nu är jag hemma på typ en dagspermission. är hemma och hämtar viktiga saker, kläder och annat. älskade katterna förstår att någonting är på gång, de följer efter mig och söker uppmärksamhet. men jag har en fantastisk familj och en underbar granne som kommer hjälpa mig med katterna, så det känns tryggt. annars hade jag aldrig valt att lägga in mig. 

at-läkaren jag träffade på psykakuten i går var så himla originell (läs: underlig). han kan inte ha varit äldre än mig och han var så himla konstig. vi pratade feminism och han frågade mig om jag var lesbian (LESBIAN! vem använder det ordet?!) och sedan förklarade han hjärnans anatomi för mig med hjälp av en bild från google, av någon anledning. han var en stockholmare som absolut inte kunde förstååå varför jag bodde i den här hålan. för här bodde bara bönder som ägnade sig åt att ha sex med sina djur. nä, den läkaren vill jag inte träffa igen, tack.

lite extra kärlek vill jag sända till fina moster a med familj. ni finns i mina tankar.

nu ska jag fortsätta packa och umgås med världens finaste månsiner (läs: katter). det känns tungt att behöva åka hemifrån sen. jag vill vara hemma. hemma hos mina katter, hemma i tryggheten. men jag gör det här för deras skull.

Kommentarer
Postat av: y

gonna miss ya! men du är hemma på nolltid ska du se :)
ska gosa lite extra med kissarna :) <3

Svar: tack finaste du! <3
Jackie

2012-11-28 @ 16:38:23
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se
Postat av: Jazzy

Ta hand om dig nu & vila upp dig ordentligt! Hoppas att du mår bättre snart. <3

Svar: <3
Jackie

2012-11-28 @ 18:29:05
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0