it's your life and you can't live it twice.


faktiskt pratade vi nästan uteslutande om mitt självskadebeteende hos kuratorn. jag satt mest och vred mig i stolen och kände paniken. "nu ska kuratorn ta bort ännu en trygghet", så kändes det. men vi pratade och kom överens om att vi tillsammans ska försöka dra åt samma håll. istället för varsitt.

vi pratade om skyldigheter en liten stund och min fantastiska kurator sa en massa bra och viktiga saker som jag verkligen tog åt mig av. jag behöver sluta tänka skyldighet och istället fokusera på vad som får mig att må bra

jag är fasligt sömnig och vrakig i dag också. får ingen ordning på tankarna, orkar knapp lyfta kaffemuggen och jag blundar långa stunder så fort jag får en möjlighet. 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tycker att du är sjukt duktig som orkar ta dig iväg på alla möten och sånt fast du är så trött! Och skönt att du fokuserar på sånt som får dig att må bra, detta kommer bli kanoners tror jag:)

Svar: aw, tack så mycket. dina ord värmer! <3
Jackie

Postat av: Sandra

Skönt att du & kuratorn kommer överens. :) Bra gjort att du kom iväg även fast du var så trött!

Tvålarna luktar helt underbart! Netto säljer dom för 10(!)kronor styck den här veckan :)

Hoppas du är piggare idag! Kram

2012-11-27 @ 11:38:27
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Postat av: Lo

Du kämpar så bra.
Låter som en jättebra idé att tänka att man mår bra av något istället för att se det som ett stort måste.
Jag känner också såna "krav" eller press som hänger över en och då går ju allt i stöpet för det mesta.
Fint att du har en så bra kurator!

Hoppas tröttheten ger med sej och du får ny energi.
Kram om du vill

2012-11-27 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0