jag har glömt dig en vacker dag.


varm kvällssol och dagen har varit bra. en dagstur till staden vid havet och det var skönt att komma hemifrån. men jag somnade och sov hela vägen hem. var helt slut. tänker att det beror på att jag håller på att sluta med truxal. det gör att jag sover dåligt och plus vanliga utsättningssymptom på det. men jag vill aldrig mer äta neuroleptika.

kvällen tänker jag spendera i soffan tillsammans med de bästa katterna som finns. jag mår bra och jag vill kunna fortsätta med det. se en framtid och komma igång med livet igen. jag har så många drömmar. och jag ska hitta drivet.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Härlig läsning! :D

2012-05-03 @ 19:12:39
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0