but we sure killed all the pain.


prick klockan 05.00 vaknade de gröna ögonen och ville inte sova mer. jag skippade mina 150 mg truxal i går kväll och har sovit så in i helvete dåligt hela natten. men neuroleptikan ska bort och jag tänker sätta ut dem på egen hand. ska träffa läkaren den 16 maj och diskutera medicinbyte - så jag är inte helt bombad och slutar inte med dem bara sådär. jag har satt ut mediciner på egen hand tidigare och vet vad jag gör.

jag har en elak ångest som stjäl luft från varje andetag. han spökar. far runt i periferin och får mig att må illa. jag drömde om honom i natt och all panik sitter kvar i bröstet.

ordna med kaffe, rensa kattlådan, ge katterna ny mat och börja med onsdagen. god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0