med ett glas proviva i soffan.


det är så skönt att landa hemma i tryggheten. det är nästan knäpptyst här hemma och jag njuter. hör bara en katt som dricker vatten och datorns sus. 

jag har varit hemifrån i princip hela dagen och inte andats ut förrän nu. huvudvärken är elak och jag är trött på att vara orkeslös. jag hoppas att läkarbesöket på fredag kan ge svar på varför den fysiska orken är som bortblåst. jag tror fortfarande att det kan bero på järnbrist. men det kan lika gärna vara hjärnbrist.

i morgon psykologen och jag oroar mig redan nu. ibland är det bara alldeles för tungt att reda i det förgångna. det som sakta äter upp mig inifrån. äckligt. men efter psykologen blir det en loppistur och jag hoppas på fynd. gärna böcker och my little ponys.

klockan 21.00 är det tv och direkt efter det är det sängen som gäller. godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0