henna, sju rör med blod och dyr pizza.


i köket står en skål med henna och gottar sig. ska bli kopparröd tänkte jag.



hos läkaren blev väl inte särskilt mycket sagt. han tryckte, lyssnade och kollade mig i öronen. men hos syster per fick jag lämna svalgprov, kisseprov och sju rör med blod. inte illa för någon som eventuellt har järnbrist (fortfarande bara vad jag tror). men med så många prover lämnade hoppas jag på resultat nästa vecka. någonting som kan förklara varför mina ben knappt kan bära mig tio meter utan att jag bli svimfärdig.

jag åt lyxpizza på avslutningsmiddagen med socialträningsgruppen. vi räknade även ut att vi setts i drygt tjugo veckor. inte klokt hur tiden bara försvinner. jag kommer sakna gruppen. den var givande och vi var en bra grupp tycker jag. den tredje april ska jag träffa min arbetsterapeut för att se om det finns något ytterligare de kan hjälpa mig med. hoppas det. dagarna i staden vid havet har varit en utmaning och jag har utvecklats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0